Monday, April 13, 2009

Terharu

Sahabat...

Banyak makna yg blh kita bagi kepada satu perkataan nie, tp ianya sangat menyakitkan dan sgt menggembirakan pada masa2 tertentu..

Setiap pengorbanan yg kita buat utk kwn yg sanggup susah senang dgn kita adalah sangat bermakna..

kadang2 kita x perlu berkata-kata, dgn hanya memerhatikan perbuatan kita blh beza kan siapa yg akan bersama kita pada waktu ssh dan senang..

selama seminggu aku sakit kaki nie, perkara yg jelas makin tersuluh..

aku maybe tak pandai berkata2 tp aku sgt menghargai pertolongan yg korang dah bg..

P/S tq to all group members GOLF coz tlg aku ms sakit, M16 coz rsau psl aku (aliah-byk giler tlg aku, era-teman aku g hosp, bhav n parvin-tlg pimpin aku g toilet, isha- dukung aku, shashu n zue ) dan kepada sesape tlg aku secara lasg or x langsung..

sorry yer klu sshkan korg masa kat terendak..

7 comments:

  1. mak ai kacang luper kan kulit , aku ni angkat ko pakai sebelah tgn ker
    ish ish

    ReplyDelete
  2. mn ader kcang lupakan kulit..aku x tulis nama kau, takut ader org jealous nanti.. sori ar.. yer ar.. tq kpd aroy coz tlg angkat aku.

    ReplyDelete
  3. cik zana(name u dulu2), hari ni maybe hari u, then esok lusa maybe hari ktrg plak..lumrah hidup berkawan mmg camtu!!

    ReplyDelete
  4. betul tu..itu la guna kawan... :)

    ReplyDelete
  5. kpd aliah n syafiq..btl2..i setuju..klu idup sorg2, baik idup kat utan..so blj la berkawan, n blj jd kwn yg baik..susah senang bersama..kan..to all my frenz..klu korg perlukan aku,bl2 masa jer..ckp la..aku sudi tlg..

    ReplyDelete
  6. what the heck sapa nak jeolous common girl plssss

    ReplyDelete
  7. hahahah, tak kesah pun . .. tapi jambatan tue agak seram gak. aku risau jer ko jatuh masuk lubuk tue. nasib baik selamat. anyway is a pleasure working with u guys as a team . salah silap harap maaf yer. aku ni bukan baik pun
    salam

    ReplyDelete